25 de enero de 2018

Ven a robarme el aire



Vine'm a buscar, vine a robar-me l’aire.
Vine aquí, balla amb mi, balla com una lluna a l’aigua.
(Ven a buscarme, ven a robarme el aire.
Ven aquí, baila conmigo, baila com una luna en el agua)


No vull veure't, vull mirar-te.
No vull imaginar-te, vull sentir-te.
Vull compartir tot això que sents.
No vull tenir-te a tu: vull, amb tu, tenir el temps.
(No quiero verte, quiero mirarte.
No quiero imaginarte, quiero sentirte.
Quiero compartir todo esto que sientes.
No quiero tenerte a ti: quiero, contingo, tener el tiempo)


 Jo vull llegir-te amb els dits.
Vull sentir-te la pell encesa.
Vine i arranca'm aquest plor del pit.
 Vine a treure'm la roba de la tristesa.
(Quiero leerte con los dedos.
Quiero sentirte la piel ardiendo.
Ven y arráncame este lloro en el peche.
Ven y quítame la ropa de la tristeza)


¡Mucha vitalidad Verdecill@s para acabar la semana!

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario